تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سید مهدی رحمتی فوتبال ایران را تهدید به افشاگری کرد+عکس

تاریخ نشر : شنبه 7 اسفند 1395 مشاهده : 64 سایر اخبار ورزشی RSS

مهدی رحمتی : رای تجدید نظر خواهی ویژه باشگاه استقلال مورد قبول کمیته انضباطی قرار نگرفت تا صدای اعتراض مهدی رحمتی بلند شود.

سید مهدی رحمتی 

رحمتی در اینستاگرامش در مطلبی تند و اعتراض آمیز نوشت: اگر تا امروز درباره حکم ناعادلانه و عجیب و غریب کمیته انضباطی سکوت کردم فقط به احترام تاج بود.
دروازه بان استقلال در ادامه نوشت: من حتی فکر می‌کنم در انتشار خبر پذیرفته نشدن تجدید نظر در آستانه بازی با التعاون بازی حساس نماینده ایران مقابل عربستان هم کینه شخصی وجود دارد.

 مهدی رحمتی

رحمتی در ادامه این پیام فدراسیون را هم تهدید کرد و گفت: اگر نمی‌توانم به فیفا شکایت کنم لااقل در همین میکسدزون لیگ قهرمانان آسیا بعد از بازی با التعاون درباره اتفاقات عجیب این روزهای  فوتبال ایران، صحبت خواهم کرد. از نگاه پلیسی کمیته انضباطی،فوتبال ایران و سکوتش درباره کسر امتیاز‌ها گرفته تا حضور غیر فوتبالی‌ها، دو شغله‌ها و بازنشسته‌ها در فوتبال ایران.
رحمتی در پایان نوشت: کاش وزارت ورزش، قوه قضائیه و نهادهای نظارتی به احوال این‌ روزهای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال توجه بیشتری داشته باشند.

۱۱نیوز

اخبار مرتبط:

اختلاف ادامه‌دار استقلالی‌ها این بار در رستوران علی‌منصور / سید آمد و خرمگاه مراسم را ترک کرد!

عکس جنجالی سیدمهدی رحمتی و حنیف عمران زاده

واکنش رحمتی به انتقادها ازعکس جنجالی اش در تولد پسرش+تصاویر

پرواز به سبک سید مهدی رحمتی/عکس

بازوبند جالب مهدی رحمتی با عکس هادی نوروزی و پیام زیبای او+عکس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سید مهدی رحمتی فوتبال ایران را تهدید به افشاگری کرد+عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..