تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برخورد جالب امام موسی صدر هنگام سیگار کشیدن پسرش+ فیلم

برخورد جالب امام موسی صدر هنگام سیگار کشیدن پسرش+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید صدرالدین صدر، فرزند امام موسی صدر خاطره ای جالب و تامل برانگیز از شیوه تربیتی پدرش در برخورد با وی هنگامی که متوجه شد سیگار می کشد تعریف کرد.

در بیان این خاطره که حاوی نکته تربیتی نابی برای نوع مواجهه با یک رفتار اشتباه را نشان می دهد، فرزند امام موسی می گوید به دلیل نوع رفتار زیبای پدر در مواجهه با این عمل دیگر سیگار نکشیده است.

سید موسی صدر مرجع دینی و سیاسی شیعیان که به لبنان مهاجرت کرده بود و با تاسیس مجلس اعلای شیعیان لبنان به امام موسی صدر شهرت یافت و در سال 57 در لیبی ربوده شد.

 
انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برخورد جالب امام موسی صدر هنگام سیگار کشیدن پسرش+ فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..