تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویر سرقت مسلحانه از صرافی خیابان فردوسی

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هفته گذشته سرقتی مسلحانه در یکی از صرافی‌های تهران به وقوع پیوست. حدود 70 میلیون تومان به سرقت رفت که طی آن یکی از اعضای صرافی نیز مجروح شد. با اطلاع از این خبر سرقت مسلحانه، بلافاصله دستگیری سارقان در دستورکار پلیس و آگاهی تهران قرار گرفت و بعد از 48 ساعت عوامل سرقت شناسایی شدند.

عاملان سرقت 3 نفر بودند که پس از سرقت به استان‌های غربی کشور گریختند و با همکاری پلیس استان لرستان این افراد دستگیر و به مرکز منتقل شدند. می توانید تصاویر سرقت مسلحانه از صرافی خیابان فردوسی تهران را در زیر مشاهده کنید.


انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویر سرقت مسلحانه از صرافی خیابان فردوسی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..