تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پاسخ وکیل طارمی به شکایت باشگاه ریزه اسپور

روز نو :

عبدالصمد ابراهیمی پس از اعلام شکایت باشگاه ریزه از مهدی طارمی عنوان کرد: لازم است طرح دعوی علیه یک بازیکن در فیفا، ارائه قرارداد لازم الاجرا و معتبر و اثبات این امر که بازیکن در دوره حفاظت شده قراردادش را فسخ و قطع همکاری کرده، می باشد.

 

وی ادامه داد: مهدی طارمی قرارداد لازم الاجرا نداشته زیرا قراردادش فقط در صورتی معتبر بوده که آی تی سی صادر شود که حتی درخواست آی تی سی هم در تی ام اس وارد نشده و باشگاه ترکیه ای اقدامی ننموده است.حتی پرداخت اقساط قرارداد هم منوط به صدور آی تی سی بوده و این شرط ضمن عقد به عنوان بند اول قرارداد قید شده که تصویر و ترجمه آن در ادامه منتشر می شود.به عبارت کلیدی shall be only توجه شود.ضمنا آغاز دوره حفاظت شده قرارداد او اگر آی تی سی هم صادر می شد از تاریخ ٩٥/٤/٢٩ بوده و طارمی دو روز قبل از آن تاریخ ، نامه قطع همکاری را به باشگاه ریزه اسپور و کمیته وضعیت بازیکنان فیفا فکس و دی اچ ال کرده و یک روز قبل از آن تاریخ، با پرسپولیس قراردادش را ثبت رسمی کرده است. در این خصوص هیچ مشکلی وجود ندارد.هر فرد یا باشگاهی که احساس کند متضرر شده حق شکایت دارد و طرف مقابل حق دفاع. کاش همه پرونده های فوتبال ما اینگونه باشند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پاسخ وکیل طارمی به شکایت باشگاه ریزه اسپور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..