تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




علت درد رحم در زنان، چی میتونه باشه؟

الان یک ماهه که قسمت چپ و راست رحمم درد میکنه نه ترشحی دارم نه خارش و نه سوزش.

سوال:

باسلام من تیرماه 94 اولین حاملگیم خارج از رحم بود که با تزریق دو تا آمپولmtx بعد از 5 ماه حل شد که از بهمن اقدام به بارداری کردم که تا الان موفق نشدم الآن دکترم عکس رنگی نوشته برام ولی در این فرجه زمانی بهمن تا الآن نه عکسی نه آزمایش و نه سونویی برام ننوشت گفت مشکلی نداری .ولی الآن یک ماهه که قسمت چپ و راست رحمم درد میکنه نه ترشحی دارم نه خارش و نه سوزش آیا با وجود این علایم عکس رنگی مضره؟ آیا می تونم این ماه باردار شم ؟درد من ناشی از چیه؟ 

جواب:

قبل از انجام عکس رنگی باید از نداشتن عفونت مطمئن شوید. معاینه پاپ اسمیر و سونوگرافی از رحم انجام شود و پس از درمان عفونت عکس بگیرید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «علت درد رحم در زنان، چی میتونه باشه؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..