تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اصابت موشک یمن به کشتی سعودی‌ها

منابع یمنی از اصابت یک موشک به کشتی جنگی ائتلاف سعودی در سواحل استان الحدیده واقع در غرب یمن خبر دادند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، نیروهای ارتش یمن و انصارالله یک فروند کشتی جنگی وابسته به ائتلاف سعودی را در سواحل استان الحدیده هدف قرار دادند.

یک منبع نظامی یمن گزارش داد که یگان موشکی هدایت‌شونده ارتش یمن و کمیته های مردمی وابسته به انصارالله یک فروند موشک را هنگامی به سمت کشتی جنگی عربستان شلیک کردند که این کشتی تلاش می کرد به سواحل منطقه الخوخه در استان الحدیده نزدیک شود.

منبع یمنی می گویند که موشک دقیقا به هدف مورد نظر اصابت کرده است.

چندی پیش یمن موفق شد یک فروند ناوچه ساخت فرانسه عربستان را در سواحل غربی یمن هدف قرار بدهند و آن را دچار آسیب جدی کنند به طوری که عربستان آن ناوچه را به ساحل جده انتقال داد و از کار خارج کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اصابت موشک یمن به کشتی سعودی‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..