تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احتمال توقف تولید پراید و پژو۴۰۵

رییس انجمن قطعه سازان از تشکیل کمیته ای با حضور خودروسازان، قطعه سازان و وزارت صنعت برای توقف تولید برخی خودروهای قدیمی خبر داد و گفت: بحث توقف تولید پراید و پژو ۴۰۵ مطرح است ولی تولید پژو پارس ادامه خواهد یافت.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، رییس انجمن قطعه سازان از تشکیل کمیته ای با حضور خودروسازان، قطعه سازان و وزارت صنعت برای توقف تولید برخی خودروهای قدیمی خبر داد و گفت: بحث توقف تولید پراید و پژو ۴۰۵ مطرح است ولی تولید پژو پارس ادامه خواهد یافت.

رضا رضایی در یک نشست خبری در پاسخ به سوال خبرنگار فارس که پرسید آیا هماهنگی بین خودروسازان و قطعه سازان به منظور اجرای استانداردهای جدید 83 گانه خودرو و توقف تولید خودروهای قدیمی صورت گرفته است؟ اظهار داشت: هماهنگی‌هایی در این مورد صورت گرفته و قرار است به زودی کمیته مشترکی با حضور خودروسازان، قطعه سازان و وزارت صنعت تشکیل شود تا در مورد توقف تولید خودروهای قدیمی برنامه ریزی شود.

وی ادامه داد: بحث توقف تولید پراید و پژو 405 مطرح است ولی ایران خودرو قصد دارد تولید پژو پارس را ادامه دهد.

مازیار بیگلو، سخنگوی انجمن قطعه سازان نیز در این مورد به فارس گفت: در آخرین جلسه شورای سیاست گذاری صنعت خودرو در مورد به روز رسانی استانداردهای صنعت خودروسازی بحث شد.
 
وی تصریح کرد: اگر خودروسازان بتوانند پلت فرم های خود را به روز رسانی کنند، تولید خودرو بر روی این پلت فرم ها ادامه خواهد یافت ولی خودروسازان به دنبال جایگزینی خودروهای جدید هستند.
 
به گفته رضایی، در حال حاضر قطعات پراید، پژو ۴۰۵ و پژو ۲۰۶ به ترتیب بیشترین سهم فروش را در صنعت قطعه سازی به خود اختصاص داده اند.
 
بیگلو در ادامه با اشاره به مطالبات ۵ هزار میلیارد تومانی قطعه سازان از خودروسازان گفت: البته همه این رقم مربوط به مطالبات معوق نیست.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احتمال توقف تولید پراید و پژو۴۰۵»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..