تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جنون مُد و خودنمایی به بریدن انگشت رسید/تصاویر (۱۸ +)

این معضل اجتماعی در یک سراشیبی است که به جاده‌ای سیاه و باریک منتهی می‌شود.

به گزارش سینماخبر، دختری انگلیسی به نام «تورز رینلودز» انگشت خودش را قطع کرد، فقط به این علت که فکر می‌کرد به این شکل زیباتر می شود و بیشتر جلب توجه می کند.

این دختر دیوانه مرحله به مرحله، با به اشتراک گذاشتن تصاویری از انگشت قطع شده اش، فالوورهای صفحه فیسبوک خود را در جریان این اقدام دیوانه وار قرار می‌دهد،همچنین زیر عکس‌ها نوشته که جای قطع شدن انگشت من رو به بهبودی است، شکل انگشت بریده شده ام را خیلی دوست دارم و از اشتراک گذاشتن این تصاویر لذت می‌برم.

لازم به ذکر است، این اولین باری نیست که این دختر به خاطر اقدامات جنون آمیز خود سر تیتر اخبار داغ رسانه‌ها می‌شود.

جنون مُد و خودنمایی به بریدن انگشت رسید+تصاویر (۱۸ +) برای مشاهده تصاویر اینجا کلیک کنید.

باشگاه خبرنگاران جوان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جنون مُد و خودنمایی به بریدن انگشت رسید/تصاویر (۱۸ +)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..