تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«راه رفتن روی سیم» آماده نمایش شد

فیلم سینمایی «راه رفتن روی سیم» جدیدترین ساخته احمدرضا معتمدی آماده نمایش شد.

به گزارش بولتن نیوز، فیلم سینمایی «راه رفتن روی سیم» ساخته احمدرضا معتمدی که نتوانست نظر هیات انتخاب جشنواره سی و پنجم فیلم فجر را به خود جلب کند مراحل فنی را سپری کرد و آماده نمایش شد. نام فیلم پیش از این «بوف کور» بود که به «راه رفتن روی سیم» تغییر نام داد. 

این فیلم برای دریافت پروانه نمایش به وزارت ارشاد ارائه شده تا پس از دریافت پروانه نمایش امکان اکران در فصل تابستان را بیابد. 

«راه رفتن روی سیم» به نویسندگی و کارگردانی احمدرضا معتمدی است و حامد کمیلی، اندیشه فولادوند، احمد مهرانفر، هومن برق‌نورد و سید‌مهرداد ضیایی از بازیگران اصلی این فیلم هستند.

این فیلم مضمونی اجتماعی دارد و داستان زندگی یک نوازنده دو تار سنتی را روایت می‌کند که از شهرستان برای کار به تهران می‌آید و پس از چندی جذب یک بند راک می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««راه رفتن روی سیم» آماده نمایش شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..