تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قرآن‌آموزان مؤسسه حضرت رقیه(س) بوشهر تجلیل شدند

کانون خبرنگاران نبأ: نخستین اردوی فرهنگی و آموزشی از سوی مؤسسه قرآنی حضرت رقیه(س) و با مشارکت اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بوشهر برگزار شد و در این برنامه از قرآن‌آموزان تجلیل به عمل آمد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، نخستین اردوی فرهنگی و آموزشی ویژه مربیان و قرآن آموزان روز جمعه ششم اسفندماه، از سوی مؤسسه قرآنی حضرت رقیه(س) کوی بهمنی و با مشارکت اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بوشهر در پارک ساحلی و طبیعت گردشگری شغاب این شهر برگزار شد.
بر اساس این گزارش، قرآن‌آموزان در مسابقه ورزشی طناب‌‌کشی و جشنواره دسر و غذای سالم شرکت کردند و سپس در برنامه سخنرانی نشانه‌های قرآنی در محیط زیست و زیست بوم دریای خلیج‌فارس و اقامه نماز ظهر و عصر به همراه والدین حضور یافتند.
حجت‌الاسلام والمسلمین سهراب زارعی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بوشهر در جمع قرآن‌آموزان و خانواده‌های قرآنی مؤسسه آموزشی و قرآنی حضرت رقیه(س) کوی بهمنی با اشاره به اینکه سلمان فارسی طالب علم بود یعنی علم، دانش، محافل قرآنی و مجالس علمی علما را دوست داشت و به فقرا هم سرکشی می‌کرد، گفت: فعالان قرآنی بزرگترین ظرفیت و دستاورد برای جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شوند و شما نسل جوان قرآنی در اصل شما از سربازان امام زمان(عج) در جبهه علوم قرآنی هستید.

شهدای ما به سبک زندگی قرآنی و اهل‌بیتی مسیر خود را انتخاب کردند
وی با بیان اینکه شهدای ما به سبک زندگی قرآنی و اهل‌بیتی مسیر خود را انتخاب کردند و جاودانه شدند، اظهار کرد: در توصیف علوّ مقام شهید، همین بس که قرآن کریم این تبیان هدایت‌گر الهی، از مرده پنداشتن او نهی فرموده و او را عنصر زنده‌ای در عالم ملکوت دانسته است که هماره از سفره بی‌انتهای خداوندگارِ دو جهان روزی می‌خورد و لذا شهید، زنده جاوید است.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بوشهر افزود: اعتقاد محکم و معرفت بالا انسان را در کنار امام زمان (عج) قرار می‌دهد و معرفت و شناخت پایه اول یار حجت خدا و خادم قرآن شدن است.
در پایان نخستین اردوی فرهنگی و آموزشی مؤسسه آموزشی و قرآنی حضرت رقیه(س) از زهرا بهمنی، صفا آخوندعطار، گیتی علی باشی، رباب جعفری، آسیه گزی در رشته حفظ موضوعی و سلیمه باقرتاش، مربی کلاس حفظ موضوعی و فاطمه زارع، رؤیا رضایی، راضیه آقایی، هانیه مظلومی، صالحه علیپور در رشته حفظ قرآن و اعظم منفرد، مربی کلاس حفظ و همچنین از قرآن آموزان برتر در مسابقه کتبی دهه فجر و مسابقه ورزشی طناب‌کشی از سوی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بوشهر با اهدا جوایز نفیس تجلیل شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قرآن‌آموزان مؤسسه حضرت رقیه(س) بوشهر تجلیل شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..