تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاشت نهال‌؛ در اردوی راهیان‌نور خوزستان

گروه اجتماعی: مسئول فرهنگی و راهیان نور بسیج دانشجویی استان آذربایجان غربی با اشاره به کاشت نهال در اردوهای راهیان نور خوزستان گفت: امسال با توجه به شرایط جوی نامساعد استان خوزستان به پاس هشت سال مقاومت شجاعانه مردم غیور این مرز و بوم قصد کاشت نهال‌های مثمر را در جلوگیری از ریزگردها داریم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان‌غربی، مهدی خواجه درزم، مسئول فرهنگی و راهیان نور بسیج دانشجویی استان روز گذشته ششم اسفندماه در جمع خبرنگاران به کاشت نهال در اردوی راهیان نور استان خوزستان گفت: امسال با توجه به شرایط جوی نامساعد استان خوزستان به پاس هشت سال مقاومت شجاعانه مردم غیور این مرز و بوم قصد کاشت نهال های مثمر در اردوی راهیان نور توسط دانشجویان برای جلوگیری از ریزگردها را داریم.
وی افزود: شاید از لحاظ علم بیولوژیکی کاشت نهال در مناطق کم آب کار منطقی نباشد، ولی با کاشت نهال های تزئینی و مثمر، که با کمترین آب ممکن می تواند استقامت و رشد نماید را در دستور کار قرار داده ایم،  که امسال در راهیان نور اجرایی خواهد شد.
مسئول راهیان نور بسیج دانشجویی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه تا کنون برای حل مسئله ریزگردها در خوزستان اقدامی اساسی صورت نگرفته ، اظهار کرد:  حقیقت کاشت نهال در اردوی راهیان نور بسیج دانشجویی آذربایجان غربی در راستای مطالبه گری از دولت و وزارت خانه هایش به این امر خطیر نهادینه خواهد شد.
مهدی خواجه در پایان افزود: هر یک از این نهال ها به نام یکی از شهدای دانشجو و هشت سال دفاع مقدس مزین خواهد شد.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاشت نهال‌؛ در اردوی راهیان‌نور خوزستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..