تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افتتاح 110 طرح عمرانی ، فرهنگی و اجتماعی در منطقه 2 تهران

110 پروژه عمرانی، حمل و نقلی، خدمات شهری و فرهنگی با حضور شهردار تهران در شمال غرب پایتخت افتتاح شد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، پروژه مقبره شهدای گمنام پرواز، مجتمع مهارت آموزی و کارآفرینی بهاران، توسعه فضای سبز حاشیه بزرگراه شهید همت و احداث اسکان کارگری ناحیه 1 از مهم ترین پروژه هایی است که امروز به بهره برداری رسید.
همچنین با حضور مدیران شهری، پروژه بوستان 25 هکتاری باغ راه فدک، پل روگذر بلوار شهرداری، سرای محله سپهر، سوله بحران ناحیه 9، پوشش سقف پایانه شهید نظری و فاز 2 بوستان پرواز افتتاح شد و در اختیار عموم قرار گرفت.
تونل زیر گذر شهر هما، ساختمان کارگری ناحیه 8 و 9، فاز 3 بوستان نهج البلاغه، سرای محله شریف، ساختمان اداری مدیریت و حمل و نقل عمومی میدان صنعت و زورخانه فرحزاد نیز با حضور شهردار تهران به بهره برداری رسید.
 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افتتاح 110 طرح عمرانی ، فرهنگی و اجتماعی در منطقه 2 تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..