تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فراخوان تظاهرات مردم بحرین در حمایت از زنان بازداشت شده

مردم بحرین دیشب نیز در محکومیت شهادت یک جوان، یاری زنان بازداشت شده و دفاع از آیت‌الله عیسی قاسم رهبر معنوی انقلاب این کشور تظاهرات کردند.

 به گزارش مشرق، مردم منطقه محاصره شده «الدراز» دیشب به نشانه وفاداری به شهید «عبدالله العجوز» جوان 21 ساله که اخیرا توسط نیروهای امنیتی به شهادت رسید، با در دست داشتن شمع‌های روشن راهپیمایی کردند.

شبکه 14 فوریه گزارش داد که تظاهرات‌هایی نیز در المالکیه، ستره، شهرک عالی، عذاری، کرباباد، المعامیر، شهرکان، ابوصیبع، الشاخوره و النویدرات به نشانه وفاداری به جوان شهید و تأکید بر گرفتن انتقام خون وی از آل خلیفه برگزار شد.

همچنین ائتلاف جوانان 14 فوریه از مردم بحرین خواست تا به نشانه یاری زنان اسیر در منطقه البلاد القدیم تظاهرات برگزار کنند.

وزارت کشور بحرین اخیرا تصاویر چند شهروند بحرینی از جمله 4 زن را منتشر کرده و مدعی شد که این افراد عضو باند تروریستی هستند که اخیرا بازداشت شده‌اند.

برگزاری این تظاهرات‌ها در حالی است که تنها دو روز به جلسه محاکمه آیت‌الله عیسی قاسم باقی مانده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فراخوان تظاهرات مردم بحرین در حمایت از زنان بازداشت شده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..