تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آل نهیان شناسی؛ عالیجنابان، کجا از پرسپولیس میزبانی می کنند؟/عکس

الوحده در ورزشگاهی نقلی و البته شیک و مدرن میزبان پرسپولیس است.

به گزارش کاپ، تیمهای فوتبال الوحده و پرسپولیس روز دوشنبه از ساعت 18:40 دقیقه در چارچوب هفته دوم مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم می روند. این مسابقه در ورزشگاهی برگزار می شود که این روزها حسابی حاشیه ساز شده است.

میزبان دیدار تیمهای الوحده و پرسپولیس، ورزشگاه آل نهیان ابوظبی است. ورزشگاهی که عده ای می گویند 10 هزار نفری است و عده ای دیگر اعتقاد دارند 12 هزار نفر گنجایش دارد. در واقع این استادیوم کوچ و نقلی دقیقا، یازده هزار و 456 صندلی دارد. در کنار آن 50 صندلی VIP و 76 صندلی بیزینس کلاس هم وجود دارد.

س ب

اما پیشینه این ورزشگاه چیست؟ برمی گردیم به 43 سال قبل. جایی که خاندان اشرف زاده آل نهیان اقدام به خرید باشگاه الوحده کرد. 21 سال بعد در روز سالگرد این خرید بزرگ، ورزشگاه آل نهیان توسط رئیس افتخاری آن، شیخ خلیفه بن زاید آل نهیان افتتاح شد. اولین مسابقه ای که در این ورزشگاه به انجام رسید دیدار دوستانه تیمهای المپیک امارات و ژاپن بود.

ی ب

ورزشگاه آل نهیان میزبان رقابت های آسیایی جوانان در سال 2003 بود. این استادیوم در سال 2006 ازسازی و نونوار شد. در حال حاضر 4 اتاق رختکن مجهز به تمامی امکانات، اتاق ضد دوپینگ، اتاق مخصوص رسانه ها و کنفرانس مطبوعاتی، اتاق رسپشن، ساختمان اداری و همچنین دپارتمان باشگاه در این ورزشگاه جای گرفته است.

ابعاد این ورزشگاه 68*105 است. آل نهیان چمنی طبیعی و بسیار ایده آل دارد و امکانات تهویه ای لازم را هم دارد.

ی ب

اما آیا پرسپولیس تنهاست؟ همانطور که اشاره شد باشگاه الوحده جزو قدیمی ترین و پرافتخارترین باشگاه های اماراتی است. آنها همیشه جزو بهترین تیمها بوده اند و دوباره در چند سال اخیر با دست به جیب شدن شیوخ خانواده آل نهیان به اوج برگشته اند. با این حال بعد از دوبی، ایرانیان زیادی در ابوظبی حضور دارند.

ب ب

از جمعیت حدودا نیم میلیونی ایرانی های امارات، حدود 50 هزار ایرانی در ابوظبی حضور دارند. هم وطنان ما در این شهر مدرسه، مجتمع خیریه، فروشگاه و ... هم دایر کرده اند و بی تردید باید منتظر حضور آنها در ورزشگاه آل نهیان باشیم. در ضمن در فاصله حدود یک ساعته ابوظبی، دوبی هم هست. جایی که حدود 400 هزار ایرانی در آن حضور دارند و به احتمال زیاد، جمعیتی قابل توجه همراه با کاروان پرسپولیس به آنجا خواهند آمد.

ب ب س س

همچنین بخوانید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آل نهیان شناسی؛ عالیجنابان، کجا از پرسپولیس میزبانی می کنند؟/عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..