تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نخستین یادواره شهدای مدافع حرم اردبیل برگزار شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، نخستین یادواره گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان علی آقایی و هاشم دهقانی‌نیا، شهدای مدافع حرم استان اردبیل پیش از ظهر امروز با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان، فرماندهان نظامی و انتظامی در حسینه ثارالله سپاه حضرت عباس(ع) استان برای برادران و در زینبیه این مجموعه برای خواهران برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم استان اردبیل به طور همزمان یادواره شهدای عملیاتهای بدر و خیبر با محوریت شهیدان مهدی و حمید باکری نیز گرامی داشته شد و یادواره شهدای تیپ 37 حضرت عباس(ع) استان در شمالغرب کشور که در جریان مبارزه با معاندان نظام در 4 اسفندماه سال 85 به شهادت رسیده بودند، برگزار شد.

این مراسم که با حضور خانواده‌های شهدای مدافع حرم استان برگزار شد بخشهایی از قبیل پخش کلیپ و شعرخوانی توسط استاد کلامی شاعر برجسته کشور انجام شد و از دو کتاب نیز در رابطه با شهدای مدافع حرم رونمایی شد که سردار اوصانلو فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) سخنران و میهمان اصلی این برنامه بود.

کتاب شهید غیرت که شامل زندگینامه شهید هاشم دهقانی‌نیا که توسط برادر این شهید نگارش شده در این مراسم با حضور مسئولان استان و فرماندهان نظامی و انتظامی رونمایی شد و کتاب دیگر نیز با عنوان از حجله تا حرم زندگینامه شهید علی آقایی که به نویسندگی لیلا نظری گیلانده تدوین و تهیه شده است رونمایی و به حاضران در جلسه معرفی شد.

نخستین یادواره شهدای مدافع حرم استان اردبیل به مناسبت شهادت 2 تن از نیروهای تیپ 37 استان اردبیل در 7 اسفندماه سال گذشته در جریان دفاع از حرم اهل بیت(ع) و دستاوردهای جبهه مقاومت امرور در اردبیل برگزار شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نخستین یادواره شهدای مدافع حرم اردبیل برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..