تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




2470 جهیزیه با اعتباری بیش از 51 میلیارد ریال به زوج‌های جوان هرمزگانی اهدا شد

علی الهیاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بندرعباس، پرداخت کمک هزینه‌ ازدواج به زوج‌های جوان خانواده‌های تحت پوشش را یکی از اقدامات موثر کمیته امداد امام(ره) در جهت حفظ بنیان خانواده عنوان‌کرد و اظهار داشت: ترویج ازدواج آسان از مهم‌ترین اهداف طرح جهیزیه نوعروسان است که باید در جامعه احیاء و جایگزین ازدواج تشریفاتی شود.

وی بیان‌داشت: کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و خیران امسال دو هزار و 470 جهیزیه به زوج‌های جوان تحت پوشش کمیته امداد هرمزگان اهدا کرد.

مدیرکل کمیته امداد امام(ره) هرمزگان ازدواج را یک پیمان مقدس برای تشکیل خانواده دانست و تاکیدکرد: همه باید برای کمک به ازدواج جوانان تلاش کنند.

الهیاری همچنین از اختصاص اعتباری بیش از 51 میلیارد و 186 میلیلون ریال برای تهیه جهیزیه برای این تعداد جهیزیه عنوان‌کرد و گفت: از این رقم، 3 میلیارد و 188 میلیون از محل صدقات و زکات (کمک‌های مردمی) و 720 میلیون ریال نیز توسط خیریه‌ها تامین شده است.

وی به طرح‌های توانمندسازی نیازمندان اشاره‌ داشت و پرداخت وام‌های اشتغال و خودکفایی به مددجویان نیازمند، واگذاری مسکن مددجویی، سرکشی از منازل ایتام تحت حمایت و دلجویی از آنان از اهم این برنامه‌های توانمندسازی امداد برشمرد.

مدیرکل کمیته امداد امام(ره) هرمزگان همچنین افزود: در سال جاری 227 میلیارد ریال از محل تبصره 26 قانون بودجه توسط بانک‌های عامل به مددجویان کمیته امداد امام(ره) استان هرمزگان اعطا شده است.

الهیاری ادامه داد: 53 میلیارد ریال نیز از محل صندوق قرض‌الحسنه اشتغال کمیته امداد پرداخت شده و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری مبلغ 350 میلیارد ریال به خانواده‌های نیازمند هرمزگانی پرداخت شود.

وی با بیان اینکه هم اکنون تعداد یک‌هزار و 730 نفر زوج دیگر نیز در نوبت دریافت جهیزیه هستند اظهار امیدواری کرد: با مشارکت خیران، خیریه‌ها و سپاه پاسداران بتوانیم جهیزیه را تامین و در اختیار این زوج های جوان قرار دهیم.

مدیرکل کمیته امداد امام(ره) هرمزگان در پایان تصریح‌کرد: در 10 ماهه نخست سال جاری نیز در زمینه اکرام ایتام و طرح محسنین نسبت به مدت مشابه سال قبل 26 درصد افزایش داشته‌ایم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «2470 جهیزیه با اعتباری بیش از 51 میلیارد ریال به زوج‌های جوان هرمزگانی اهدا شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..