تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیلم Logan ممکن است آخرین حضور پاتریک استوارت در سری فیلم‌های X-Men نباشد

فیلم Logan ممکن است آخرین حضور پاتریک استوارت در سری فیلم‌های X-Men نباشد

در حالی که هیو جکمن اعلام کرده فیلم Logan آخرین حضور او در نقش ولورین است، پاتریک استوارت صحبت‌هایی داشته که نشان می‌دهد وی هنوز برای ترک فیلم‌های دنیای مردان ایکس آماده نیست. با تک‌شات همراه باشید.

 

کاراکتر پروفسور X در آخرین فیلم ولورین با هنرنمایی پاتریک استوارت یکی از نقاط قوت این فیلم بوده است. بازیگر این نقش به ET چنین گفته: «هیو تابلوی خداحافظی را بالا گرفته اما من هنوز این کار را نکرده‌ام».

 

سری فیلم‌های مردان ایکس در کمپانی فاکس در حال گرفتن شکل تازه‌ای به خود هستند. سوفی ترنر بازیگر نقش جین گری به تازگی اعلام کرده که قسمت بعدی فرانچایز که ظاهراً روی شخصیت ققنوس سیاه تمرکز دارد، به زودی فیلم برداری خود را شروع خواهد کرد. 

 

جکمن خداحافظی خود را با نقش ولورین اعلام کرده اما نویسندگان فیلم Deadpool اذعان کرده‌اند که علاقه‌ی فراوانی به کنار هم قرار دادن وی و رایان رینولدز در فیلم آینده‌ی این ضد ابرقهرمان قرمز پوش دارند. 

 


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیلم Logan ممکن است آخرین حضور پاتریک استوارت در سری فیلم‌های X-Men نباشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..