تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف محموله قاچاق بادام زمینی در شهرستان رباط کریم

محموله قاچاق بادام زمینی با تلاش ماموران انتظامی شهرستان رباط کریم در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان کشف و توقیف شد .

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما

 فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم افزود : ماموران انتظامی پاسگاه وهن آباد در گشت و بازرسی از خودرویی که در این محور در حرکت بود سیصد وهشتاد کیلوگرم بادام هندی قاچاق را کشف کردند .

سرهنگ فرامرز عبدالله زاده پاشاکی با بیان اینکه ارزش این مقدار بادام زمینی صدوسی وسه میلیون ریال است گفت : دو متهم دستگیر شده اعتراف کردند این میزان کالای قاچاق را در یکی از استان های غربی کشور بطور غیرقانونی بارگیری و باهدف انتقال آن به تهران حرکت کردند .

وی افزود : متهمان پس از تشکیل پرونده روانه مراجع قضایی شدند .




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف محموله قاچاق بادام زمینی در شهرستان رباط کریم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..