تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دریافت روزانه 5600فقره کارت هوشمند برای صدور

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛احد جودی در جلسه ثبت وقایع حیاتی در ورزقان باتاکید براینکه صدور کارت هوشمند ملی  در استان شتاب بیشتری گرفته است، افزود: دومیلیون و هشتصد هزار نفر بالای 15 سال در استان مشمول دریافت کارت هوشمند هستند که تابه امرورز 33درصد آنها ( بیش از یک میلویون نفر)  کارت هوشمند دریافت کرده اند .

وی با اشاره به اینکه تا دوسال آینده صدرصد مشمولین  در استان دارای کارت هوشمند می شوند ، تجمیع تمام کارت های در دست مردم در کارت هوشمند ، غیرممکن بودن سوء استفاده از کارت  و لازم نبودن ارائه مدارک به مراجعه در ادارات با توجه به وجود تمام اطلاعات  از مزایای مهم و ارزشمند این کارت خواهد بود.

جودی همچنین از مردم استان خواست با توجه به وجود دو انتخابات در اردیبهشت ماه سال آینده در استان  و نقش کلیدی و ملزم کارت ملی و شناسنامه در انتخابات از مردم خواست چنانکه فاقد شناسنامه و یا کارت ملی هستند مراکز ثبت احوال جهت دریافت مراجعه نمایند.

وی افزود:  کسانیکه کارت هوشمند دریافت کرده اند با امنیت بیشتر به جای کارت ملی کاربرد دارد . 

انتهای پیام / ج




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دریافت روزانه 5600فقره کارت هوشمند برای صدور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..