تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گشایش نمایشگاه «ریحانه النبی» از شهادت تا ولادت حضرت فاطمه(س)

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدجواد قوی رئیس روابط عمومی و امور بین الملل سازمان کتابخانه ها و موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی گفت: در این نمایشگاه که به مناسبت گرامی داشت مقام زن در ایام شهادت تا ولادت حضرت فاطمه(س) برگزار شده است، مجموعه ارزشمندی از اسناد تاریخی دوره صفویه تا قاجاریه با موضوع وقف و فعالیت های فرهنگی و اجتماعی بانوان در معرض دید عموم قرار گرفته است.

وی افزود: در این نمایشگاه اسناد کم‌نظیری از بانوان واقف آستان قدس رضوی و مشاغل و خدمات بانوان در حرم مطهر امام رضا(ع) نظیر اسناد جاروکشی، خادم زنان بیمار، زیارت نامه‌خوان، عزب دارالشفاء، کفش‌بان، و بخور سوز به نمایش گذاشته شده، که بسیار جذاب و دیدنی می باشند.

رئیس روابط عمومی و امور بین الملل سازمان کتابخانه ها و موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی گفت: در بخش دیگری از این نمایشگاه عکس‌ها و مطبوعات قدیمی از فعالیت‌های بانوان در حوزه‌های مختلف مانند چاپ و انتشار نشریات زنان، حضور در آزمونهای سواد آموزی و همچنین حضور در عرصه‌های مختلف اجتماعی و مبارزاتی نظیر اعتراض به کشف حجاب، قیام بانوان مومن انقلابی مشهد و اعلام همبستگی زنان مشهد در حمایت از انقلاب اسلامی در معرض دید عموم قرار گرفته است

گفتنی است نمایشگاه «ریحانه النبی» از شهادت تا ولادت حضرت فاطمه(س) همه روزه از ساعت 8 تا 18 در محل کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی پذیرای عموم علاقه مندان به آثار فرهنگی و تاریخی است.

انتهای پیام//ف.ج




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گشایش نمایشگاه «ریحانه النبی» از شهادت تا ولادت حضرت فاطمه(س)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..