تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای طرحهای بهداشتی مهمترین گام درجهت ترویج فرهنگ سلامت دانش آموزان است / آغاز طرح سلامت و بهداشت دهان و دندان در مدارس شهرستان

ساعت: 12:23 منتشر شده در مورخ: 1395/12/07 شناسه خبر: 1046957

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سرپلذهاب گفت : اجرای طرحهای بهداشتی و طرح وارنیش دهان ودندان مهمترین گام درجهت ترویج و نهادینه شدن فرهنگ سلامت دانش آموزان است .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا روح اله عباسیان در گفتگو با خبرنگار بازی دراز، از اجرای طرح سلامت و بهداشت دهان و دندان در مدارس شهرستان خبر داد و گفت: مرحله اول طرح وارنیش و بهداشت دهان و دندان با پوشش 662هزار دانش آموز در سطح مدارس شهر و روستا در مقاطع مختلف تحصیلی آغاز شده است.

 

وی ارتقاء سطح سلامت دهان و دندان دانش آموزان را مهم ترین گام جهت ترویج فرهنگ سلامت در جامعه عنوان کرد.

 

مدیرآموزش و پرورش شهرستان تصریح کرد: استفاده از وارنیش فلورایـد (محلول ویژه ضدعفونی و ضد پوسیدگی دندان ) در دانـش آمـوزان تا حدود زیادی پوسیدگی در دندان های شیری و دائمی را کاهش می دهد که این محلول توسط کارشناسان بهداشت در مدارس سرپل ذهاب مورد تجویز قرار می گیرد.

 

وی خاطرنشان شد: دانش آموزانی که با تشخیص کارشناسان بهداشت دارای پوسیدگی دندان هستند با مراجع به شبکه بهداشت و درمان شهرستان و دارا بودن دفترچه درمانی به صورت رایگان درمان خواهند شد.

 

تصاویر تکمیلی: 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای طرحهای بهداشتی مهمترین گام درجهت ترویج فرهنگ سلامت دانش آموزان است / آغاز طرح سلامت و بهداشت دهان و دندان در مدارس شهرستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..