تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عبد الله علیخانی: اکبر عبدی زنده است

عبدالله علیخانی در مصاحبه اختصاصی با  صدا و سیما افزود: من از ساعت 8 صبح سر کارم بودم و اگر خبر درگذشت اکبر عبدی صحت داشت از طریق خانه سینما و صنف تهیه کنندگان به ما اعلام می‌شد.

وی ادامه داد: تا این لحظه هیچ خبری به ما نرسیده است و فکر می‌کنم این شایعه کار یکسری انسان بیکار و حقه باز است که می‌خواهند جوّ را متشنج کنند.

سخنگوی اورژانس تهران هم گفت: طی 24 ساعت گذشته نام آقای اکبر عبدی بازیگر به نام سینما و تلویزیون در ماموریت های اورژانس ثبت نشده است.

حسن عباسی با آرزوی سلامتی برای آقای عبدی، افزود: البته این امکان وجود دارد که این هنرمند عزیز کشور از قبل در بیمارستان بستری بوده باشد و نیاز به اورژانس نداشته است.

علی دهکردی بازیگر سینما و تلویزیون هم به خبرنگار ما گفت:‌ صبح امروز برخی خبرها را درباره درگذشت آقای اکبر عبدی دریافت کرده ایم اما هنوز خانواده وی پاسخ نداده اند.

این دوست آقای عبدی افزود:‌ امیدواریم مثل دفعه های قبل این موضوع، شایعه باشد.

صبح امروز در فضای مجازی خبری حاکی از فوت اکبر عبدی هنرپیشه مشهور سینما و تلویزیون دست به دست شد که تا این لحظه این موضوع تایید نشده است.

خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما همچنان این موضوع را پیگیری می‌کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عبد الله علیخانی: اکبر عبدی زنده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..