تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش 4 درجه ای دما در شهرکرد/ کمبود بارش ها جبران نمی شود

مهرداد قطره سامانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: درحالی که روز گذشته حداکثر دمای هوای شهرکرد 7 درجه سانتیگراد بود، اما امروز با افزایش 4 درجه ای به 11 درجه افزایش یافته است.
وی تصریح کرد: با وجود روند افزایشی دما، بارش های موثری در اسفندماه پیش بینی نمی شود و این امر بیانگر تداوم خشکسالی و بی آبی در استان است.
قطره سامانی از کاهش 19 درصدی میانگین بارندگی ها در استان خبر داد و گفت: میانگین بارش ها از ابتدای سال زراعی تاکنون 340 میلیمتر گزارش شده است.
معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: همچنین ارتفاع برف موجود در ایستگاه چلگرد 45 سانتیمتر است درحالی که سال گذشته در چنین روزی ارتفاع برف بیش از یک متر بود.
به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری سرچشمه 2 رودخانه کارون و زاینده رود و سرچشمه بخشی از رودخانه دز است.
بیش از هشت سال است که تغییر شرایط اقلیمی، کاهش نزولات آسمانی و تغییر شکل بارش ها از برف به باران این استان را با پدیده شوم خشکسالی دست به گریبان کرده و پیامدهای ناگواری را برجای گذاشته است.
خبرنگار: خاطره حسین زاده**انتشاردهنده: جهانبخش صفری دهکردی
7363/6021





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش 4 درجه ای دما در شهرکرد/ کمبود بارش ها جبران نمی شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..