تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جمع آوری 450 تن زباله توسط «آقای سطل زباله»

کد خبر: ۴۸۶۶۱۸

۴۵۸  بازدید

آقای سطل زباله به نظر می رسد یک شخصیت کارتونی باشد اما درواقع ماشین های زباله جنگی هستند که به تمیز کردن بندر بالتیمور می پردازند.

برترین ها: آقای سطل زباله به نظر می رسد یک شخصیت کارتونی باشد اما درواقع ماشین های زباله جنگی هستند که به تمیز کردن بندر بالتیمور می پردازند. این دستگاه جمع آوری زباله که با نیروی خورشید و آب کار می کند، به طور موثری از سال 2014 با آلودگی آب مبارزه می کنند.

این ایده اولین بار توسط ملوان و مهندس محلی «جان کلت» پیشنهاد شد که در نهایت حمایت شرکت آب بالتیمور را برای اجرا به دست آورد. پانل های خورشیدی و جریان رودخانه چرخی را می چرخانند که یک تسمه نقاله را فعال می کند. زباله ها با چنگال های چرخان روی نوار نقاله گذاشته می شوند و سپس در مخزن ذخیره شده و وقتی پر شد تخلیه می شوند.


از سال 2014 که این سطل زباله کار می کند چنان موفق بوده و طرفدار دارد که کلت و بالتیمور برای ساخت دومین دستگاه منابع مالی جمع کرده و در سال 2016 در بخش دیگری از بندر، آن را راه اندازی کرده اند. این زباله جمع کن ها از وقتی نصب شده اند تا به حال بیش از 450 تن زباله جمع کرده اند. بیشتر زباله ای که جمع شده کیسه های پلاستیکی، ته سیگار، بطری های شیشه ای و پلاستیکی و ظروف پلی استایرن می باشند. این مهم است که به یاد داشته باشیم بیشتر این زباله ها از مردمی می آیند که زباله ها را روی زمین می اندازند و سپس با باد و طوفان به رودخانه ها می روند. اما این دستگاه ها تنها یکی از روش های کاهش آلودگی آب ها هستند، آموزش مردم و تغییر عادات فرهنگی برای تضمین پاکیزگی آب ها کلیدی هستند.

جمع آوری 450 تن زباله توسط سطل زباله شناور  جمع آوری 450 تن زباله توسط سطل زباله شناور 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جمع آوری 450 تن زباله توسط «آقای سطل زباله»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..