تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جمع‌آوری ۱۳ هزار معتاد متجاهر در تهران در سال ۹۵/ ۴هزار معتاد تنها در شوش و هرندی بودند

جمع‌آوری ۱۳ هزار معتاد متجاهر در تهران در سال ۹۵/ ۴هزار معتاد تنها در شوش و هرندی بودند

به گزارش خبرآنلاین، سردار محمد مسعود زاهدیان در تشریح اقدامات پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا در خصوص جمع آوری معتادان متجاهر، اظهار کرد : جمع آوری و پاکسازی نقاط آلوده شهر تهران از لوث معتادان متجاهر یکی از اولویت های اصلی این پلیس است.

وی افزود : با توجه به ظرفیت های ایجاده شده در راستای نگهداری و درمان معتادان متجاهر، از ابتدای سال جاری تا کنون طی 52 مرحله، 13 هزار و 421 نفر معتاد متجاهر مرد از مناطق آلوده شهر جمع آوری و به مراکز ترک اعتیاد مجاز تحویل داده شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا ادامه داد: از میان این تعداد معتاد، 8439 نفر در مراکز ترک اعتیاد پذیرش و 4249 نفر از این افراد به علت داشتن بیماری های مختلف پالایش شدند.

سردار زاهدیان مطرح کرد: از مجموع معتادان جمع آوری شده بیش از 4 هزار نفر توسط سر کلانتری هفتم با اولویت قرار دادن " میدان شوش"، "محله هرندی" و خیابان های اطراف ، جمع آوری شدند.

وی اضافه کرد: هم زمان با اجرای طرح های جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر، با اولویت قرار دادن برخی محلات ، منطقه "هرندی" نیز از وجود معتادان متجاهر پاکسازی شد.

وی یاد آور شد : علیرغم تلاش های صورت گرفته از سوی پلیس، رده های انتظامی و همچنین شهرداری محل، به دلیل شرایط خاص جغرافیایی و اجتماعی، متاسفانه همچنان این محل، مکانی مناسب برای حضور و تجمع معتادان می باشد.

براساس گزارش سایت پلیس، سردار زاهدیان با اشاره به اینکه عدم ایجاد ظرفیت کافی باعث خلل در ماموریت های این پلیس در فرایند جمع آوری معتادان متجاهر است، گفت : با توجه به ظرفیت 4 هزار نفری که به تازگی توسط شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر ایجاد شده است، پاکسازی منطقه شوش و دیگر مناطق آلوده شهر تهران از معتادان متجاهر به جد دنبال می شود.

۴۲۴۲




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جمع‌آوری ۱۳ هزار معتاد متجاهر در تهران در سال ۹۵/ ۴هزار معتاد تنها در شوش و هرندی بودند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..