تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مجلس سه‌شیفته شد

به گزارش افکارنیوز،

چهارمین جلسه علنی بررسی لایحه بودجه سال 1396 کل‌کشور در مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل با اعلام علی لاریجانی رئیس مجلس پایان یافت.

لاریجانی پیش از پایان اعلام کرد که جلسه علنی نوبت عصر امروز خانه ملت پس از تنفس 1.5 ساعته از ساعت 13:30 دقیقه برای ادامه بررسی بودجه 96 تشکیل می‌شود.

احمد امیرآبادی عضو هیأت رئیسه مجلس نیز پس از به صدا درآمدن زنگ پایان صحن علنی، در سخنان کوتاهی گفت: مجلس امروز در 3 شیفت کاری نشست علنی خواهد داشت و جلسه نوبت عصر تا ساعت 18 به طول می‌انجامد و سپس نشست شیفت شامگاهی امروز پارلمان بعد از نماز مغزب و عشاء (از ساعت 19) تشکیل می‌شود.

وی همچنین تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی فردا (یکشنبه) و همچنین روز سه‌شنبه هفته جاری نیز در 3 شیفت کاری صبح، عصر و شامگاهی برای بررسی بودجه 96 نشست علنی خواهد داشت.

این عضو هیأت رئیسه مجلس تأکید کرد: خانه ملت روز دوشنبه این هفته 9 اسفندماه در 2 شیفت کاری صبح و عصر تشکیل جلسه داده و بودجه 96 را مورد بحث و بررسی قرار می‌دهد و روز چهارشنبه هفته جاری 11 اسفندماه تنها در یک شیفت کاری (نوبت صبح) برای بررسی بودجه 96 نشست علنی خواهد داشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مجلس سه‌شیفته شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..