تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دردهای دوران قاعدگی، فلج کننده است

در دوران قاعدگی دردهای شدید زیرشکم و کمر دارم و پای چپم هم به شدت درد می کنه.

سوال:

سلام بر شما. من ۲۴سالمه و در دوران قاعدگی دردهای شدید زیرشکم و کمر دارم و پای چپم هم به شدت درد میکنه توو این دوران. قبل از شروع دوران قاعدگی هم معمولاً سردرد و دل درد خفیف دارم و از لحاظ عصبی زود تحریک میشم و صورتم هم چند تا آکنه ی درشت میزنه. معمولا درد رو با مصرف مسکن های معمولی اروم میکنم و تا حالا ب پزشک مراجعه نکردم.آیا کم‌خونی میتونه علت این دردها باشه و چیکار کنم ک این دردها رو در دوران قاعدگی نداشته باشم چون واقعاً فلج کنندس مجبورم بخوابم و از کارام عقب بمونم.ممنون بابت پاسخی ک قراره بدین.

جواب:

دوست عزیز. به این حالات سندرم پیش از قاعدگی یا pms میگویند. که بسیاری از افراد این حالات را دارند. میتوانید از کپسول فلوکستین یا قرص گیاهی primrose از دو هفته قبل از قاعدگی روزی یکعدد برای حالات عصبی پیش از قاعدگی استفاده کنید . کپسول گیاهی منستروگل برای کاهش درد قاعدگی و یاکپسول مفنامیک اسید. ویا بااستفاده از طب فشاری یا اوریکلوتراپی نزد یک فرد باتجربه این دردها را کاهش دهید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دردهای دوران قاعدگی، فلج کننده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..