تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کنکور دکترای لاکچری برای دایی ! (عکس)

شرکت کردن علی دایی در آزمون دکترای علوم اجتماعی بسیار خبرساز شد.

به گزارش گروه وبگردی 20:30؛ علی دایی بی سر و صدا اینکار را کرد. البته برای بسیار عجیب بود که او به چه دلیل رشته علوم اجتماعی را برای مقطع دکترای خود انتخاب کرده است. علی دایی لیسانس مهندسی متالوژی خود را از دانشگاه صنعتی شریف گرفت و فوق خود را هم در رشته تربیت بدنی اخذ کرد. حالا برای آزمون دکترا در رشته علوم اجتماعی امتحان داده است.

اما نکته بسیار جالب تر نحوه کنکور دادن او بوده است. اکنون خیلی ها می پرسند دایی برای کنکور دادن رفته بوده و یا کنکور را نزد او برده اند. صندلی راحت، میز مجزا، جعبه شیرینی و دیگر وسایل حاضر بر روی میز نشان می دهد او بسیار مجهز بوده است!

منبع: جام جم

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کنکور دکترای لاکچری برای دایی ! (عکس)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..