تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خداداد عزیزی: آقایانِ عشق شهرت مصاحبه‌ها را تعطیل کنند!

صراط: سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان مشهد گفت: با اتفاقاتی که امروز افتاده می‌خواهم قراردادم را فسخ کنم و بهتر است آقایان عشق شهرت مصاحبه‌هایشان را تعطیل کنند.

خداداد عزیزی در گفت‌وگو با فارس، در خصوص اتفاقاتی که از شب گذشته تا امروز رخ داد، گفت: من هیچ حرفی نمی‌خواهم بزنم و فقط از قول من بنویسید من دقایقی پیش با آقای حیدری مدیر اجرایی باشگاه صحبت کردم و به او گفتم یک نامه برای اداره مالیات به من و مهدی هاشمی‌نسب بدهند که ما پولی نگرفته‌ایم.

وی افزود: اصلاً حالا که این‌طور شده، من می‌خواهم قراردادم را فسخ کنم و دیگر خسته شده‌ام. با این اتفاقاتی که امروز صبح رخ داد می‌خواهم قراردادم را فسخ کند، فقط این را بگویم که آقایان عشق شهرت، مصاحبه را تعطیل کنند، چون از صبح تا الان به اندازه کافی مصاحبه انجام شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خداداد عزیزی: آقایانِ عشق شهرت مصاحبه‌ها را تعطیل کنند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..