تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




820 مدرسه استان مرکزی میزبان طرح ارتقای معلومات قرآنی

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان مرکزی گفت: این سازمان در کمیسیون آموزش عمومی قرآن کریم طرح ارتقای معلومات قرآنی حلقه‌های صالحین را به تصویب رساند که در 820 مدرسه استان در حال اجراست.

محمد تقی امینی، مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان مرکزی، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، با اشاره به فعالیت این نهاد در کمیسیون آموزش عمومی قرآن گفت: ارتقای معلومات قرآنی حلقه‌های صالحین طرح پیشنهادی این سازمان در کمیسیون آموزش عمومی قرآن بود که تصویب شد.

وی با بیان اینکه برنامه‌های قرآنی بسیج دانش‌آموزی در طول سال در تمام مقاطع تحصیلی تداوم دارد ادامه داد: با توجه به اینکه فعالیت حلقه‌های صالحین با هدف اعتلای باور دینی، اخلاقی در نهایت نهادینه شدن رفتار اسلامی تعریف می‌شود یکی از برنامه‌های ما در این طرح آموزش‌های قرآنی است. 

امینی ادامه داد: طرح ارتقای معلومات قرآنی حلقه‌های صالحین با مشارکت آموزش‌وپرورش برگزار می‌شود و کادر فعال در مدارس با واحدهای بسیج مدارس همکاری خوبی دارند، امروز دغدغه تمام فعالان حوزه آموزش‌وپرورش، بسیج، حوزه علمیه و دیگر دستگاه‌های فرهنگی اعتلای باور دینی دانش‌آموزان و تقویت بنیان اسلامی است. 

وی تعداد مربیان فعال در این طرح 820 نفر در 820 مدرسه استان اعلام کرد گفت: مربیان طرح ارتقای معلومات قرآنی اعضای حلقات صالحین از سرگروه‌های این مجموعه هستند، دبیران مدارس، معاونان پرورشی مدارس، طلاب طرح امین و تعدادی دانشجو نیز در این طرح ما را یاری می‌کنند. 

امینی بودجه اختصاص یافته به طرح را یک میلیون و پانصد هزار تومان اعلام کرد و افزود: این اعتبار با اینکه رقم قابل توجهی نیست اما کمک می‌کند برنامه‌های قرآنی حلقات پر رنگ‌تر اجرا شود، کار حلقه‌های صالحین اجرای برنامه‌های تعلیمی و تربیتی است که تزریق بودجه این فعالیت‌های را رونق می‌بخشد.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان مرکزی در پایان گفت: جلسات حلقه‌های صالحین معمولاً دوبار در هفته با حضور اعضای شورای بسیج دانش‌آموزی واحد مقاومت بسیج مدارس تشکیل می‌شود، حداقل در 820 مدرسه استان که واحد بسیج فعال دارند یک حلقه صالحین فعالیت دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «820 مدرسه استان مرکزی میزبان طرح ارتقای معلومات قرآنی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..