تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درخواست کمک ترامپ از کنگره در پرونده ارتباط با روسیه

یک روزنامه مشهور آمریکایی نوشت، دولت ترامپ از مقام‌های ارشد جامعه اطلاعاتی و کنگره برای مقابله با مسائل مطرح شده درباره ارتباطات ترامپ با روسیه، کمک خواسته است.

 به گزارش مشرق به نقل از روزنامه واشنگتن پست، در حالی که پرونده مربوط به ارتباطات دونالد ترامپ و افراد نزدیک به وی با روسیه از سوی پلیس فدرال آمریکا مورد تحقیق و بررسی قرار گرفته، ترامپ از مقام های ارشد اطلاعاتی و کنگره برای مقابله با این مسائل کمک خواسته است.

این روزنامه آمریکایی در ادامه افزود: مقام های کاخ سفید هفته گذشته با سازمان‌های خبری و رسانه‌های گروهی تماس گرفته‌اند تا مسائل مطرح شده درباره تماس های اعضای تیم ترامپ با ماموران اطلاعاتی روسیه را به چالش بکشند.

یک روز پس از فاش شدن گزارش ها درباره رد درخواست مقام های ارشد کاخ سفید از اف بی آی برای تکذیب اخبار پیشین مربوط به ارتباط اطرافیان ترامپ با روس ها، رئیس کارکنان کاخ سفید نیز وارد این قضیه شده است.

کاخ سفید پیش از این از اف بی آی خواسته بود تا اخبار مربوط به ارتباط اطرافیان ترامپ با روس ها در دوران رقابت های انتخاباتی تکذیب شود ولی مقام های اف بی آی با این درخواست مخالفت کرده اند.

کاخ سفید نیز این تعاملات با اف بی آی را تایید کرده است. البته برقراری ارتباط مستقیم بین کاخ سفید و اف بی آی مرسوم نیست و 10 سال است که داشتن چنین رابطه ای بر اساس قوانین آمریکا غیر مجاز است.

شان اسپایسر سخنگوی کاخ سفید نیز تاییذ کرده است که واشنگتن با مقام های اف بی آی درباره گزارش های مربوط به ارتباط اعضای تیم ترامپ با روسیه، تماس گرفته است ولی مدعی شده است که کاخ سفید کار نامناسبی را انجام نداده است.

سه مقام کاخ سفید نیز تاکید کرده اند که رینس پریباس رئیس کارکنان کاخ سفید از مقام های ارشد اف بی آی خواسته است تا گزارش های خبری مربوط به ارتباط مشاوران ترامپ با روسیه را رد کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درخواست کمک ترامپ از کنگره در پرونده ارتباط با روسیه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..