تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گزینه چلسی برای جانشینی کورتوا

باشگاه آبی‌های لندن قصد داشته در صورت خروج کورتوا، سنگربان مادرید را خریداری کنند.

به گزارش مشرق، رئال مادرید پس از ترک ایکر کاسیاس همواره به دنبال سنگربانی مطمئن بوده است. آنها حتی در آستانه بستن قرارداد با دخه‌آ نیز قرار گرفته بودند که در دقایق پایانی این انتقال به سرانجام نرسید.

اکنون نیز آنها با اینکه کیلور ناواس را در دروازه داشته اما هنوز قصد دارند سنگربانی مطمئن‌تر را خریداری کنند.

طبق اخبار سایت گل، تیبو کورتوا جدی‌ترین گزینه کهکشانی‌ها  محسوب شده و به احتمال فراوان تابستان، این دروازه‌بان بلژیکی لندن را به قصد مادرید ترک می‌کند.

کورتوا پیش از پیوستن به چلسی، با اتلتیکو به قهرمانی لالیگا رسید

این سایت در ادامه گزارش داده که چلسی برای جانشینی وی قصد دارد یان اوبلاک را از تیم دیگر مادرید خریداری کند.

دروازه‌بان اسلوونی اتلتیکو زیر نظر سیمئونه به یکی از برترین‌های دنیا بدل شده و باید دید این تیم قدرتمند اسپانیایی حاضر به فروش این مهره کلیدی خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گزینه چلسی برای جانشینی کورتوا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..