تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ناظم پسربچه را به قتل رساند و جسدش را خورد/جزییات فجیع ترین قتلی که باورکردنی نیست

ناظم پسربچه ای را به حیاط کشاند و پس از قتل او جسدش را به فجیع ترین شکل خورد.

به گزارش رکنا، در آماریای هندوستان، یک مادر پس از ورود به خانه با این صحنه روبه رو شد که پسرش یک بچه هفت ساله را از خیابان به داخل خانه آورده و بعد از جدا کردن سرش مشغول خوردنش شده بود. ناظم میان که در اواسط دهه ۲۰ زندگی اش به سر می‌برد، متهم شد به قتل یک پسر بچه هفت ساله به نام محمد مونس که بعد از کُشتن و قطعه قطعه کردن او، شروع به خوردن آن کرده بود. 
هنگامی که پلیس‌ها سر صحنه جرم حاضر شدند، با جسد بی سَرِ پسربچه روبه رو شدند که پوست شکمش کنده شده بود. پس از ورود آن‌ها به اتاق، قاتل بدون هیچ مقاومتی تسلیم پلیس شد.
گفتنی است که بعد از دستگیری ناظم میان صد‌ها نفر در ورودیِ اداره پلیس جمع شدند و درخواست کشته شدن قاتل را داشتند. بعد از بازجویی‌ها توسط پلیس، مشخص شد که قاتل ناقص العقل است و هم اکنون تا اتخاذ تصمیم نهایی در بازداشت به سر می‌برد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ناظم پسربچه را به قتل رساند و جسدش را خورد/جزییات فجیع ترین قتلی که باورکردنی نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..