تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویر عجیب‌ترین اسکلت‌ها از زیباترین زنان را ببینید

عجیب ترین اسکلت های دنیا در کلیسایی در بایرن آلمان در ۲۵ کیلومتری شمال غرب مونیخ در یک کلیسا آرمیده اند.

این اسکلت هامتعلق به قدیسان مسیحی  که اکثرا زن بودند، است که با جواهرات و لباسی از طلا تزئین شده اند.

عجیب ترین اسکلت های دنیا

عجیب ترین اسکلت های دنیا

عجیب ترین اسکلت های دنیا

عجیب ترین اسکلت های دنیا

یکی از این قدیسه ها متعلق به کودکی ۱۲ ساله است که به خاطر مسیح در رنج و گرسنگی جان سپرده است .
اکنون این اسکلت ها و کلیسای مشهور ” فورستنفلدبروک” تبدیل به جاذبه گردشگری در کشور آلمان شده است .
کلیسا به دستور ” لویی دوم ” به شکلی سخاوتمندانه ساخته شده است و پس از مرگ لویی جسدش نیز در این کلیسا به خاک سپرده شده است .
دواسکلت قدیسه زر اندود در سال های ۱۰۸ و ۹۸ میلادی جان سپرده و تمام بدنشان با جواهرات ارزشمند پوشانده شده است .نام این قدیسان ” سنت کلمنس ” و سنت هیاسینت ” است .
سنت هیاسینت در سن ۱۲ سالگی و سنت کلمنس زمانیکه جوان بوده به خاطر گرویدن به دین مسیح سرش در سال ۹۸ میلادی بریده شده است .
اجساد این قدیسه ها در این کلیسای زیبا و دیدنی کاتولیک ها با احترام خاصی پشت شیشه مزین قرار گرفته تا مردم از آنها دیدن کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویر عجیب‌ترین اسکلت‌ها از زیباترین زنان را ببینید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..