تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرداخت بیش از ۲۱ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزائی/ ۱۵۰۰ مورد بازدید از طرح های اشتغال مددجویان

ساعت: 10:17 منتشر شده در مورخ: 1395/12/07 شناسه خبر: 1047980

مسلم رضائی گفت: بیش از ۲۱ میلیارد ریال وام اشتغال به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان هشترود پرداخت شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  مسلم رضایی مدیر کمیته امداد شهرستان هشترود در گفت و گو با خبرنگار پیک هشترود، گفت: از ۲۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال تسهیلات پرداختی اشتغال درسال جاری، ۱۷ میلیارد ریال از محل اعتبارات قرض الحسنه بانک های عامل و مبلغ چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از اعتبارات منابع داخلی امداد جهت ایجاد اشتغال برای ۱۵۷ مددجوی تحت حمایت پرداخت شده است.

وی اظهار داشت: پرداخت وام های کم بهره با اقساط بلند مدت برای خودکفا شدن خانواده های تحت حمایت کمیته امداد راهکاری مناسب است و موجب ایجاد شغل پایدار و درآمدزا برای مددجویان و همچنین جلوگیری از افزایش آمار افراد تحت پوشش می شود.

رضائی با تاکید بر اینکه طرح های اشتغال مددجویان با نظارت ادواری ناظرین پایدارتر می شود، افزود: در سال جاری نزدیک به یکهزار و ۵۰۰ مورد بازدید از طرح های اشتغال مددجویان تحت حمایت این شهرستان صورت گرفته است.

مدیر کمیته امداد شهرستان هشترود با اشاره به اینکه سال جاری ۵۳۰ میلیون ریال نیز برای آموزش ۴۰۰ مددجو در رشته های مختلف هزینه شده است، خاطرنشان کرد: جشن نیکوکاری امسال از ۱۸ اسفند به مدت سه روز برگزار خواهد شد و از عموم خیران نوع دوست درخواست می کنیم در این کار خیر و خداپسندانه شرکت کنند.

پایان پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرداخت بیش از ۲۱ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزائی/ ۱۵۰۰ مورد بازدید از طرح های اشتغال مددجویان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..