تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یک پادگان داعش در دل صحرای الانبار شناسایی و منهدم شد

به گزارش ایرنا، سرلشکر 'محمود الفلاحی' فرمانده عملیات امنیت الانبار روز شنبه به سایت خبری 'السومریه نیوز' گفت که نیروهای ارتش عراق این پادگان نظامی موسوم به 'ابوطلحه المرعاوی' را در منطقه 'وادی القذف' در صحرای الانبار شناسایی و منهدم کردند.
این فرمانده عراقی افزوده است که در این پادگان یک کارگاه ساخت خودروهای بمبگذاری شده و ساخت مین و بمب و سکوهای پرتاب موشک و انبار سلاح و مهمات و انبارهای سوخت و مواد غذایی گروه تروریستی داعش تعبیه شده است.
سرلشکر الفلاحی اضافه کرد که نیروهای ارتش عراق پنج خودرو بمبگذاری شده به علاوه ماده به شدت انفجاری C4 را کشف کردند که تمامی این مواد به علاوه پادگان به آتش کشیده و منفجر شدند.
وی گفته است که گروه تروریستی داعش از مناطق بیابانی الانبار به عنوان مخفیگان برای حمله به پست های ایست و بازرسی و همچنین دست زدن به حملات تروریستی و انتحاری علیه شهرهای الرمادی و فلوجه بهره می برد.
خاورم *4*353*1770*

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یک پادگان داعش در دل صحرای الانبار شناسایی و منهدم شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..