تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نوروز امسال از کالاهای دورریختنی خود سرمایه بسازید

طرح تعویض کالا به کالا سرویس جدیدی است که توسط استارتاپ آنلاین حراجی ارائه شده است.

 هدف اصلی این استارتاپ پایین آوردن قیمت کالاهای مختلف با حذف واسطه و دلال‌ها و ایجاد بازاری بزرگ و خفته لوازم بدون استفاده منزل و محل کار ما است که در آن افراد می‌توانند با ارائه کالاهای خود محصول مورد نیازشان را تهیه کنند.

به عبارت دیگر شما برای خرید کالای مورد نظر خود از این سایت می‌توانید بجای پرداخت وجه نقد، کالای نو و حتی دست‌دوم خود را بدهید.

اما نحوه استفاده از این سرویس " کالا وام"چگونه است؟

با ورود به سایت آنلاین حراجی و ساخت حساب کاربری، عکس و اطلاعات محصول خود را در قسمت " ثبت کالا"  قرار داده و در قسمت متد فروش، گزینه "فروش کالا و استفاده از وام" را انتخاب کنید تا محصول شما توسط کارشناسان این سایت بررسی و قیمت خرید آن در حساب کاربری‌تان اعلام شود.

پس از تایید کارشناسان، شما کالای خود را به انبار آنلاین حراجی ارسال و 48 ساعت بعد اعتبار لازم جهت خرید به حساب کاربری شما اضافه می‌شود.                               

کالای مورد نیاز خود را بدون پرداخت وجه نقد و تنها با کالاهای بدون استفاده خود ( چه نو و چه دست دوم ) خریداری کنید.

سرویس مبادله کالای بدون استفاده با کالاهای مورد نیاز ( کالا وام )

www.onlineharaji.com

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و زومیت هیچ مسئولیتی در رابطه با آن نمی‌پذیرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نوروز امسال از کالاهای دورریختنی خود سرمایه بسازید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..