تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«پدافند هوایی یمن» جنگنده اف-16 ائتلاف سعودی را ساقط کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، فرماندهی ائتلاف عربی ضد یمن به سرکردگی عربستان سعودی روز جمعه 14 فوریه، از سقوط یک فروند جنگنده «اف-16» اردن در خاک عربستان خبر داد و علت آن را نقص فنی اعلام کرد.

ساعاتی پس از انتشار این خبر، یک منبع نظامی وابسته به ارتش یمن به خبرگزاری یمن «سبأ» گفته که پدافند هوایی یمن موفق شده یک جنگنده اف.16 وابسته به ائتلاف عربستان را در جبهه نجران (در جنوب غرب عربستان) ساقط کند.

این منبع یمنی اشاره‌ای به جزئیات این مسئله نکرد. اما پیشتر عبدالملک الحوثی در آخرین سخنرانی خود هشدار داد که پدافند هوایی یمن از این پس جدی‌تر با حملات هوایی عربستان مقابله خواهد کرد.

همزمان با اعلام خبر رسمی و بیان علت نقص فنی آن، برخی کاربران در شبکه اجتماعی توئیتر این علت را بعید شمره بودند و سقوط جنگنده را ناشی از قدرت پدافندی یمن دانسته بودند (جزئیات بیشتر).

خبرگزاری رسمی عربستان (واس) با اعلام این خبر گزارش داد که جنگنده اف 16 اردن بر اثر نقص فنی دچار سانحه شد و در منطقه نجران عربستان سقوط کرد.

کشور اردن نیز یکی از کشورهای عضو ائتلاف عربی ضد یمنی به سرکردگی عربستان است که در جنگ عربستان علیه یمن شرکت دارد.

انتهای پیام/ص

http://fna.ir/80ZOQ0 اخبار مرتبط اصابت یک موشک هدایت‌شونده به کشتی جنگی عربستان در غرب یمن95/12/07 - 10:35



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««پدافند هوایی یمن» جنگنده اف-16 ائتلاف سعودی را ساقط کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..