تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اظهارنظر وزیر اقتصاد درباره پرداخت حقوق بازنشسته‌ها

وزیر امور اقتصادی در حاشیه همایش گزارشگری مالی گفت: حقوق بازنشستگانی که از محل خزانه بود، پرداخت شده است.

به گزارش شمانیوز:علی طیب‌نیا امروز در حاشیه همایش استاندارد بین‌المللی گزارشگری مالی و نقش آن در ارتقای شفافیت بازار مالی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس، مبنی بر اینکه خزانه‌داری کل کشور اعلام کرد، حقوق و پاداش کارمندان و بازنشستگان لشکری و کشوری را تا پایان بهمن ماه واریز کرده است، در حالی که برخی از بازنشستگان لشکری عنوان می‌کنند، هنوز دریافتی نداشته‌اند، اظهار داشت: در این رابطه اطلاعی ندارم و باید از خزانه‌داری کل کشور پرسید، تا جایی که مطلع هستم، حقوق و عیدی بخش‌هایی از بازنشستگان که مربوط به خزانه‌داری می‌شود، پرداخت شده است.

وی ادامه داد: برای اطلاع بیشتر در این رابطه، اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

 برخی از بازنشستگان لشکری عنوان کردند که علی‌رغم وعده خزانه‌داری، حقوق و عیدی خود را تاکنون دریافت نکرده‌اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اظهارنظر وزیر اقتصاد درباره پرداخت حقوق بازنشسته‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..