تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازهم بلاتکلیفی مسافران درفرودگاه مشهد

لغو پرواز مشهد - تهران شرکت هواپیمایی کاسپین، باعث بلاتکلیفی مسافران این پرواز شد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، باوجود افزایش نجومی قیمت پروازها هنوز ناوگان هوایی کشور نتوانسته گامی مؤثر در تعهد اصلی خود برای خدمات‌رسانی هرچه بهتر به مردم بردارد.

بر پایه این خبر درحالی‌که قرار بود پرواز CPN041 (کاسپین) ساعت 16:50 فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد را به سمت تهران ترک کند اما با گذشت بیش از 4 ساعت هنوز مسافران این پرواز که اغلب آنان را خردسالان و کهن‌سالان تشکیل می‌دهند؛ در سالن انتظار فرودگاه سرگردان هستند و مسئولین فرودگاه و شرکت مذکور بدون ارائه کم‌ترین خدمات رفاهی به آن‌ها از پاسخگویی به مردم خودداری می‌کنند.

گفتنی است در حال حاضر این پرواز به دلیل شکسته شدن پنجره کابین خلبان هواپیمای MD82 لغو شده‌ است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازهم بلاتکلیفی مسافران درفرودگاه مشهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..