تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عطر و ادکلن ایرانی ؛ عرصه جدید اشتغالزایی و کاهش واردات + فیلم

سهم تولیدات ایرانی از عطر ، ادکلن و اسپری های مصرفی کشور 10 درصد است

به گزارشخبرگزاری صدا و سیما،در شهرک صنعتی ایوانکی گرمسار یکی از سه کارخانه تولید عطر ، ادکلن ، اسپری و ملزوماتت آرایشی بهداشتی است که با ظرفیت تولید سالانه هزار و 100 تن انواع عطر ، ادکلن و اسپری راه اندازی شده است .

فعالیت این کارخانه علاوه بر ایجاد شغل برای 160 نفر بطور مستقیم و هزار و 800 نفر بطور غیر مستقیم سهم بسزایی در کاهش واردات این کالاها ایفا کرده است .
محمد قویدل مدیر عامل این واحد تولیدی گفت : این واحد باسرمایه گذاری 300 میلیارد ریالی راه اندازی شده و درصورت گرایش مردم به مصرف کالای داخلی سالانه میتواند از خروج یک میلیارد یورو ارز از کشور جلوگیری کرد .





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عطر و ادکلن ایرانی ؛ عرصه جدید اشتغالزایی و کاهش واردات + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..