تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افغانستان در مبارزه با تروریسم آماده همکاری با تمام کشورهای منطقه است

عبدالله عبدالله در سالگرد شهادت عبدالعلی مزاری:

افغانستان در مبارزه با تروریسم آماده همکاری با تمام کشورهای منطقه استبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، عبدالله‌عبدالله ریاست اجرائیه دولت افغانستان در مراسم بیست و دومین سالگرد شهید «عبدالعلی مزاری» که عصر روز گذشته در کابل برگزار شد، با بیان اینکه  کشورهای منطقه باید بین تروریسم خوب و بد، تفکیکی قایل نباشند، اظهارداشت: گروه‌های تروریستی در راستای تامین منافع هیچ کشوری قدم نخواهند گذاشت و آنان فقط اهداف تروریستی خود را پیش می برند.

وی تصریح کرد: هر کشوری که بین گروه‌های تروریستی تفکیک قایل شود که از آنان در راستای منافع خود استفاده کنند در اشتباه به سر می برند.

رییس اجرائیه افغانستان تاکید کرد: افغانستان قربانی تروریسم بین‌المللی بوده و هیچ گاه از هیچ گروه تروریستی حمایت نکرده و نخواهد کرد چرا که گروه‌های تروریستی را دشمنان ملت خود می‌داند.

وی خاطر نشان کرد: مخدوش کردن اذهان عامه با اتهام بستن به افغانستان، هیچ مشکلی را حل نخواهد کرد.

عبدالله گفت: دولت افغانستان در مبارزه با تروریسم خواستار همکاری و آماده همکاری با همه کشورهای منطقه می باشد.


انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افغانستان در مبارزه با تروریسم آماده همکاری با تمام کشورهای منطقه است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..