تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمایش اقتدار بسیجیان خلیل‌آباد در رزمایش الی بیت‌المقدس / حضور حماسی 250 رزمنده و بسیجی

ساعت: 08:57 منتشر شده در مورخ: 1395/12/07 شناسه خبر: 1047900

رزمایش رزمی دفاعی بسیجیان گردان‌های الی بیت‌المقدس شهرستان خلیل‌آباد که از روز پنجشنبه با حضور گسترده رزمندگان و بسیجیان برگزار و عصر روز گذشته خاتمه یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، مرحله پایانی رزمایش الی بیت‌المقدس با حضور 250 رزمنده و بسیجی گردان‌های بیت‌المقدس سپاه شهرستان خلیل‌آباد در منطقه عمومی انبار خانه بخش ششطراز برگزار شد و شرکت‌کنندگان در رزمایش ضمن مقابله با دشمن فرضی، عملیات امداد و نجات برای نیروهای مصدوم نیز اجرا کردند.

این رزمایش ۲ روزه از صبح پنجشنبه با حضور دو گردان از بسیجیان شهرستان خلیل‌آباد باهدف نمایش توانمندی‌های نیروهای بسیج و ایجاد آمادگی در نیروها برای مقابله با دشمن برگزارشده و پس از سازماندهی و استقرار نیرو‌ها آغاز شد و برنامه‌های تمرینی و توجیهی در ارتباط با رزمایش و صبحگاه مشترک اجرا شد.

لازم به ذکر است امام‌جمعه و سایر مسئولان ادارات و نهادهای دولتی و غیردولتی  از عملیات مختلف این رزمایش نیز بازدید داشتند.

 انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمایش اقتدار بسیجیان خلیل‌آباد در رزمایش الی بیت‌المقدس / حضور حماسی 250 رزمنده و بسیجی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..