تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عامل اسیدپاشی در همدان دستگیر شد

عامل اسیدپاشی در همدان دستگیر شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ منصور ملکی فرمانده نیروی انتظامی نهاوند گفت: در ساعت 10 صبح روز پنجشنبه با دریافت گزارشی توسط مرکز 110 نهاوند مبنی بر اینکه یک خانم 26 ساله مورد اسیدپاشی قرارگرفته است؛ موضوع سریعاً در دستور کار پلیس قرار گرفت.
 
وی اظهار داشت: این خانم که مورد اسیدپاشی قرارگرفته است در این مورد گفته است که در آرایشگاه مشغول به کار بوده که خانمی ناشناس وارد آرایشگاه می‌شود و مبادرت به اسیدپاشی کرده است.
 
ملکی افزود: ۴ تیم پلیس شهرستان نهاوند با شروع عملیات تجسس و کارهای پلیسی و فنی در کمتر از 2 ساعت و نیم متهم اسیدپاش را شناسایی و دستگیر کرده و به مقر انتظامی منتقل می‌کنند.
 
فرمانده نیروی انتظامی نهاوند گفت: در تحقیقات به‌ عمل‌آمده خانمی که اسیدپاشی کرده بود اعلام کرد که روز قبل از حادثه به آرایشگاه مراجعه کردم و با توجه به اینکه طلاهای زیادی در دست خانم صاحب آرایشگاه بود، نقشه سرقت از این خانم را طراحی کردم.
 
وی ادامه داد: امروز نیز برای عملی کردن نقشه سرقت به محل حادثه رفته است و اقدام به پاشیدن اسید کرده است که با درایت و سرعت عمل پلیس دستگیر شد.
 
فرمانده نیروی انتظامی نهاوند اظهار داشت: متهم پس از دستگیری با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.
 
وی عنوان کرد: هرچند که انگیزه این اقدام سرقت بوده است ولی از محل حادثه چیزی سرقت نشده است و خانمی هم مورد اسیدپاشی قرارگرفته است برای طی مراحل پزشکی به بیمارستانی در شهر همدان منتقل‌شده است.
 
ملکی گفت: با توجه به ایام پایانی سال طرح‌های ویژه انتظامی در سطح شهر برای تأمین امنیت شهروندان اجرا می‌شود و با متخلفان و برهم زنندگان امنیت جامعه به‌شدت برخورد می‌شود.
 
پس از دستگیری عامل اسیدپاشی، زن اسیدپاش با هویت (س.پ) به همراه نیروی‌های پلیس برای بازسازی صحنه به محل آرایشگاه برده شد.
 
حال عمومی قربانی اسیدپاشی با هویت (س.ق) که در بیمارستانی در همدان بستری است رضایت‌بخش گزارش‌شده است.

انتهای پیام/ز




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عامل اسیدپاشی در همدان دستگیر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..