تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با این هواپیماها یک سفر رویایی را تجربه کنید + تصاویر


1-Etihad Airways:
کابین این هواپیما امکانات یک آپارتمان را در خود جای داده است و با تخت و صندلی و حمام شخصی در اختیار مسافران خود قرار می گیرد و هزینه‌ای بالای 11 هزار دلار دارد.

2- Singapore Airlines:
کابین این هواپیما از تختی بسیار راحت برخوردار می باشد که 89 سانتی متر عرض و 210 سانتی متر طول دارد و بالای آن به صورت تاشو بوده که به راحتی تخت می‌افزاید. هزینه رزو این فضا 18 هزار دلار می باشد.

3- Emirates First class:
این هواپیما با اتاقی مجلل و حمام جداگانه در مسیر دبی به نیویورک در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.



4- Cathay Pacific Airways First class:
در هنگام سفر با این هواپیما می توانید تلوزیون شخصی، لباس راحتی و نمایشگر ال سی دی که اجازه کنترل نور را به شما می‌دهد، به همراه داشته باشید.

5-Thai Airways' royal first class:
کابین  تایلندی این هواپیما دارای تبلت‌های 21 اینچی به همراه تلویزیون است.

6- Qanta first class flights:
این هواپیما دارای فضای اضافی و اختصاصی است به گونه‌ای که مسافرین بعد از سوار شدن با لباس‌های راحت و ماسک صورت پذیرایی می‌شوند؛ جالب است بدانید بهترین قسمت این کابین، ماساژ قبل پرواز یا اسپا است.

7- Qatar Airway's first class:
در این هواپیما صندلی شما از تختی نرم و راحت از جنس مخمل لذت خواهید برد. این کابین قسمتی لوکس برای صرف نوشیدنی و سرو غذاهای سبک دارد.

8-AirFrance La Premiere:
در این هواپیما به شما سوییتی خصوصی پیشنهاد می شود که در آن می‌توانید صندلی خود را تخت‌خواب کنید و راحت به تماشای تلوزیون یا مطالعه بپردازید.

9- Japan Airline's Sky Suite 777 first class cabin:
فضاهای این کابین ژاپنی از پوست گران‌قیمت گربه (Woodgrain) درست شده است و دارای محیطی کاملا بسته و فضایی خصوصی است. در کابین این هواپیما شما می‌توانید علاوه بر اینکه سوییت کوچک خود را به تخت‌خوابی راحت تبدیل کنید، از نمایشگری 23 اینچی به علاوه‌ی فضا برای وسایل و سوکت برق جهت شارژ لوازم الکترونیکی نیز استفاده کنید.



10- British Airway's first class 787-9 Dreamliner:
کابین این هواپیما یک نمایشگر صفحه‌ی 23 اینچی لمسی برخوردار است. جای این نمایشگر روبروی صندلی مخملی مسافر می باشد. هر جایگاه نیز دارای دو پورت یو اس بی و گاوصندقی شخصی به همراه آینه است.


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با این هواپیماها یک سفر رویایی را تجربه کنید + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..