تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وقفه یکساله در وصول مطالبات بیمارستان‌ها از سوی سازمان‌های بیمه گر

وقفه یکساله در وصول مطالبات بیمارستان‌ها از سوی سازمان‌های بیمه گرآقاجانى معاون درمان وزارت بهداشت در پاسخ به سوال خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مبنى بر  اينكه برخى بيمارستان از نپذيرفتن دفترچه تامين اجتماعى در صورت پرداخت نشدن مطالبات آن ها دم مى زنند، گفت: پرداخت مطالبات  بیمارستان ها از سوی سازمان های بیمه گر یک مشکل جدی در نظام سلامت است و جلسات متعددی بین وزرات بهداشت و رفاه انجام شده؛ وزیر رفاه و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی قول داده اند که بخش زیادی از این مطالبات به زودی پرداخت می شود.

وی ادامه داد: امیدوارم قول های داده شده تحقق یابد تا مشکل همه بیمارستان های دولتی کشور حل شود، اکنون معضل عدم وصول به موقع مطالبات بیمارستان ها را با چالش مواجه کرده و حدود یک سال در پرداخت بدهی به بیمارستان ها وقفه ایجاد شده و در ارائه خدمت به مردم مشکلاتی ایجاد شده است.

معاون درمان وزارت بهداشت با اشاره به تلاش های دولت برای حل معضل بدهی سازمان های بیمه گر به بیمارستان ها گفت: تلاش هایی در دولت برای تامین اعتبار سازمان بیمه سلامت صورت گرفته، افزون بر این مجلس شورای اسلامی نیز اعتبارهایی تخصیص داده و اقداماتی انجام شده تا اعتبارها تبدیل به نقدینگی شود.

آقاجانى یادآور شد: با تحقق وعده های سازمان تامین اجتماعی و وزیر رفاه در خصوص پرداخت مطالبات و تزریق آن در بیمارستان ها امیدواریم هرچه زودتر بتوانیم بخشی از خدمات مطالبات را پرداخت کنیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وقفه یکساله در وصول مطالبات بیمارستان‌ها از سوی سازمان‌های بیمه گر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..