تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارائه بسته‌های خدمت به پزشکان بیمار و مراقبان سلامت/ رشد ناباروری در مردان شهرنشین بیشتر است

ارائه بسته‌های خدمت به پزشکان بیمار و مراقبان سلامت/ رشد ناباروری در مردان شهرنشین بیشتر استمحمداسماعیل مطلق مدیر کل سلامت خانواده و جمعیت وزارت بهداشت در گفت وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به خدمات ارائه شده به سالمندان اظهار داشت: یک سند سالمندان در وزارت بهداشت با همکاری سازمان بهزیستی  تدوین شده  که در آن دو بسته خدمتی ارائه می‌دهیم.

وی بیان کرد: در حال حاضر در کشور سالمندانی هستند که از نظر فیزیولوژی در شرایط خوبی به سر نمی‌برند و به تنهایی قادر به انجام کارهای خود نیستند و از امراض گوناگونی رنج می‌برند که ما برای اینگونه افراد بسته خدمتی تعریف کرده‌ایم، این افراد بیشتر در حاشیه شهر‌ها ساکن هستند و تیم‌های پزشکی در آنجا مستقر هستند.

مطلق عنوان کرد: بسته خدمتی دیگر برای افرادی است که از ارتفاع سقوط کرده و یا دچار مشکلات روانی مختلف هستند، ما برای این گونه بیماران پزشک بهورز و مراقبان سلامت جهت مراقبت‌های لازم در نظر گرفته‌ایم.

وی ادامه داد: با بررسی‌های صورت گرفته ناباروری مردان بیشتر در مناطق شهرنشینی است و شیوع ناباروری در مردانی که سیگار می‌کشند و یا خودسرانه و بدون تجویز پزشک قرص‌های فنوباربیتال و لورازپام مصرف می‌کنند، بیشتر به چشم می‌خورد.

مطلق تاکید کرد: در افرادی که دچار بیماری اوریون شده و یا در مکان‌هایی با حرارت بالا مثل کوره کار می‌کنند خطر ناباروری افزایش می‌یابد والبته این افراد می‌توانند با مراجعه به مراکز درمانی به راحتی از بروز این مشکلات پیشگیری کنند.

مدیر کل سلامت خانواده و جمعیت وزارت بهداشت تصریح کرد: افرادی که چربی بالایی دارند و کلسترول خونشان زیاد است برای انجام آزمایش‌های مختلف باید به مراکز ما مراجعه و نسبت به بروز و یا کنترل بیماری خود برنامه‌ریزی صحیحی انجام دهند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارائه بسته‌های خدمت به پزشکان بیمار و مراقبان سلامت/ رشد ناباروری در مردان شهرنشین بیشتر است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..