تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روحانی رو داری اشتباه می زنی داداش!/ تصاویر جعلی رسانه‌های منتقد از خوزستان و اعتراض در فضای‌مجازی

روحانی رو داری اشتباه می زنی داداش!/ تصاویر جعلی رسانه‌های منتقد از خوزستان و اعتراض در فضای‌مجازی

بعد از آن بي‌تي‌اس موبايل هم از كار افتاد تا ساكنين اين شهرها ارتباط‌شان براي ساعاتي با مشكل مواجه شود. اين مشكلات با اعتراضات مردم همراه شد و آنها حقوق طبيعي‌شان را از مسئولان مطالبه مي‌كردند.

به دنبال اين اتفاقات، روحاني همراه با چيت‌چيان وزير نيرو، معصومه ابتكار رئيس سازمان محيط زيست و نهاونديان رئيس دفترش، روز پنج‌شنبه به خوزستان سفر كردند. بازديد از تصفيه‌خانه شماره ٢ اهواز و مراحل تأمين برق مطمئن و اضطراري تأسيسات آب شرب كلانشهر اهواز از طريق نصب ژنراتور براي جلوگيري از خسارات ناشي از نوسانات و قطعي برق سراسري، بازديد از پست ٢٣٠ كيلو ولت مهديس اهواز، بازديد از طرح بيابان‌زدايي و تثبيت خاك كانون‌هاي بحراني توليد ريزگرد در استان خوزستان، از جمله برنامه‌هاي رئيس‌جمهور در اين سفر بود. همچنين آقاي روحاني در اين سفر، با شركت در «كارگروه ملي مبارزه با ريزگردها و شوراي اداري خوزستان» سخناني مطرح كرد و با اشاره به منتقدان دولت كه از وضعيت امروز خوزستان براي ضربه زدن به دولت بهره مي‌برند گفت: «مشكل مردم هر منطقه، مشكل كل ملت ايران است. وقتي مردم دچار مشكل مي‌شوند، به جاي مچ‌‌گيري دست يكديگر را بگيريم.»

او در ادامه صحبت‌هايش به مردم خوزستان قول داد كه ديگر به دليل قطعي برق، آب آشاميدني‌شان قطع نشود و در همين راستا با اشاره به اينكه مسئله آب و فاضلاب يكي از موضوعات بسيار مهم استان خوزستان است كه در دولت دنبال مي‌شود و بايد اقدام فوري در اين راستا انجام دهيم، گفت: «اين اقدام فوري از طريق بودجه‌هاي معمول امكان‌پذير نيست و به عنوان هديه اين سفر به مردم خوزستان، قول مي‌دهيم كه يا از طريق صندوق توسعه ملي و يا از طريق فاينانس اين موضوع را حل و فصل كنيم.»

خبرگزاري فارس هم در جريان سفر روحاني، عكسي از اعتراض مردم در مقابل محل سخنراني او در توئيترش منتشر كرد كه مردم اهواز در فضای مجازی در موردش نوشتند این عكس، عکس آن روز نيست و به خبرگزاري فارس گفتند كه دارد اشتباه مي‌زند! البته خبرگزاری هم عكس را برنداشت و توجهي هم نكرد كه در زمان حضور روحاني در اهواز هوا باراني بوده و در عكس منتشرشده هوا آفتابي‌ست! رسانه‌اي ديگر هم از قطع مجدد برق در زمان حضور روحاني در اهواز نوشت كه منابعي ديگر آن را تكذيب كردند. تكذيبي كه در ادامه رئيس اداره كل امور اجتماعي استانداري خوزستان در گفت‌و گو با تماشاگران امروز در موردش توضيح مبسوط‌تري ارائه كرد.

البته بيشتر حاشيه‌ اين سفر متعلق به زمان سخنراني چيت‌چيان و ابتكار در نشست كارگروه بود. نماينده‌اي حرف‌هاي ابتكار را بي‌اساس خواند و جلسه را ترك كرد. البته بنا بر گفته رئيس اداره كل امور اجتماعي استانداري خوزستان، جو متشنج جلسه، پس از صحبت‌هاي رئيس‌جمهوري آرام‌تر شد.

فضا آرام‌تر شد

با ندا شفيعي، رئيس اداره كل امور اجتماعي استانداري خوزستان، گفت‌وگويي كرده‌ايم. شفيعي در مورد سفر روحاني به اهواز به تماشاگران امروز مي‌گويد: «در مورد حواشي سفر رئيس‌جمهور برخي رسانه‌ها غلو مي‌كنند. البته در جريان سخنراني معصومه ابتكار و زماني كه او در مورد آبگيري تالاب هورالعظيم صحبت مي‌كرد، در جلسه شوراي اداري، آقاي ساري از نمايندگان مردم خوزستان در مجلس، ابتكار را دروغگو خطاب كرد و كمي نظم جلسه به هم خورد كه همان زمان آقاي استاندار او را آرام كرد. افرادي هم بودند كه به نشانه اعتراض سر و صدا مي‌كردند، ولي در كل سفر خوبي بود، مخصوصاً بعد از صحبت‌هاي آقاي روحاني فضا آرام‌تر شد.»

شفيعي اضافه مي‌كند: «علاوه بر قول و قرارهايي كه به مردم داده شد، همان روزي كه اين هيئت به اهواز آمدند، هوا بسيار خوب شد و ديگر خبري از گرد و غبار نبود.»

او در ادامه با اشاره به عكس‌هاي منتشر شده برخي خبرگزاري‌ها در مورد تجمع مردم در زمان سخنراني روحاني در اهواز، گفت: «چنين چيزي وجود نداشت و خبرگزاري‌ها به اشتباه اين عكس را منتشر كرده‌اند. مردم در استانداري جمع شدند و خواسته‌هاي خود را گفتند، ولي بعد از سخنراني رئيس‌جمهور تا حد بسيار زيادي جو آرام شد و ديگر خبري از تجمعات نبود.»

قطع برق در زمان حضور رئيس‌جمهور طبق برنامه بود

شفيعي همچنين با اشاره به خبر قطع ناگهاني برق در زمان سخنراني رئيس‌جمهور اظهار كرد: «اين اتفاق ناگهاني نبود و چندي قبل براي بهبود اوضاع دكل‌هاي برق منطقه، جدولي به مردم داده شد كه با توجه به آن جدول، برق هر منطقه در ساعاتي مشخص قطع مي‌شود تا وضعيت بهبود پيدا كند و اينها بزرگ‌نمايي رسانه‌هاست.»

او ادامه مي‌دهد: «مشكل قطع برق در اهواز يك‌روزه حل نمي‌شود و سال‌ها زمان مي‌برد. چندين سال است كه گرد و غبار روي تأسيسات برق نشسته است و بهبود وضيعت آنها زمان‌بر است.

تا زمان حل اين مشكل كه بر زندگي مردم تأثير نامطلوبي گذاشته، مي‌توان اقدامات ديگري انجام داد تا كيفيت معيشت مردم كاهش پيدا نكند. به طور مثال تعويض شيشه‌ پنجره‌ها به شيشه‌هاي دوجداره، يكي از اين راه‌حل‌هاست كه به واسطه آن گرد و غبار وارد زندگي مردم نخواهد شد. در اين خصوص اگر نگاهي به كشور امارات بيندازيم، مي‌بينيم با اينكه دبي از لحاظ آب و هوايي وضعيت چندان خوبي ندارد، باز هم افراد زيادي حتي در تابستان به آنجا سفر مي‌كنند. چراكه تمامي فضاهاي داخلي شهرشان در برابر گرما و خاك عايق است. كاري كه ما هم مي‌توانيم در خوزستان انجام دهيم.»

شرايط هور، مطلوب نيست ولي ابتكار دروغ نمي‌گويد

او در بخش ديگري از صحبت‌هايش به حاشيه سخنراني ابتكار اشاره مي‌كند و مي‌گويد: «زماني كه خانم ابتكار از تالاب هورالعظيم صحبت مي‌كرد، آقاي ساري بلند شد و با صداي بلند فرياد زد او دروغ مي‌گويد و هور هنوز خشك است. درست است كه هور هنوز وضعيت مطلوبي ندارد ولي اين‌طور هم نيست كه سازمان محيط زيست در آنجا كاري نمي‌كند و تمام اقداماتش براي جمع‌آوري رأي براي انتخابات آتي است. اينها انتقادهايي نابه‌جاست.»

۴۷۴۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روحانی رو داری اشتباه می زنی داداش!/ تصاویر جعلی رسانه‌های منتقد از خوزستان و اعتراض در فضای‌مجازی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..