تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پلیس عراق به یک کیلومتری مرکز موصل رسید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العالم، سرلشکر رائد شاکر جودت فرمانده کل پلیس عراق اعلام کرد نیروهای تحت فرمانش در جریان آزادسازی بخش غربی موصل، ۵۰ تروریست را به هلاکت رسانده؛ ۲۵ بمب را منفجر و ۱۴۵ خمپاره را کشف کرده اند.

 رائد شاکر جودت افزود: نیروهای پلیس به یک کیلومتری محله الدواسه (مرکز شهر موصل) رسیده اند که ساختمان های دولتی در آن واقع شده است.

فرماندهی نیروهای پلیس فدرال و نیروهای واکنش سریع عراق با صدور بیانیه ای اعلام کردند نیروهایشان توانسته اند با پیشروی در داخل شهر موصل، فرودگاه موصل و منطقه «حاوی الجوسق» را به طور کامل پاکسازی کنند و به نزدیکی محله الجوسق و هواپیمایی برسند و پیشروی نیروهایشان همچنان ادامه دارد.

در این بیانیه همچنین آمده است نیروهای عراقی توانستند سه خودروی بمب گذاری شده و دو کمربند انفجاری را منهدم کرده و شماری سلاح و مهمات تروریست ها را کشف و ضبط و همچنین ۲۰ بمب را منفجر کنند و شماری از عناصر تروریستی را به هلاکت برسانند و یک تروریست خارجی را به اسارت بگیرند.

فرمانده پلیس فدرال عراق همچنین تأکید کرد: نیروهای لشکر تکاور توانستند عبدالرحمن عطیه  ملقب به ابوموفق العسکری از سرکردگان داعش در محله هواپیمایی را به هلاکت برسانند.
 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پلیس عراق به یک کیلومتری مرکز موصل رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..