تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویر لورفته از گلکسی تب اس ۳/ گلکسی بوک ویندوزی سامسونگ در راه است

تصاویر لورفته از گلکسی تب اس ۳/ گلکسی بوک ویندوزی سامسونگ در راه است

به گزارش خبرآنلاین، «تِک بوفالو» تصاویر واقعی از تبلت سامسونگ به نام گلکسی تب اس 3 گذاشته است که قرار است در MWC بارسلونا رونمایی شود.

تبلت جدید ضمن داشتن کیبورد مستقل، از قلم دیجیتال پیشرفته از نوع S pen پشتیبانی می‌کند و شبیه قلم سرفیس مایکروسافت است.

ترکیب کلید هوم و حسگر اثرانگشت در جلوی تبلت نمایان است و از همه مهمتر سیستم صوتی AKG معروف نیز روی آن نصب‌شده تا هم هدفون بی‌سیم را پشتیبانی کرده و هم‌صدای شگرفی برای کاربر تولید کند تا احساس داشتن آی پد پرو اپل داشته باشد.

گلکسی تب اس ۳ نمایشگر 9.6 اینچی از نوع AMOLED دارد و پردازنده اسنپ دراگون 820 را با 4 گیگ رم و 32 گیگ یا 128 گیگ حافظه در خود جای‌داده است.

از سوی دیگر خبر می‌رسد سامسونگ در حال کار روی تبلت هیبریدی شبیه سرفیس مایکروسافت است که گلکسی بوک نام داشته و مجهز به ویندوز 10 بوده و نمایشگر 10.2 اینچی AMOLED و قلم دیجیتال با ویژگی Air Command دارد.

اتصال LTE دیگر ویژگی گلکسی بوک خواهد بود که کوچکتر از تبلت 12 اینچی قبلی سامسونگ به نام تب پرو اس است که در سال 2016 عرضه شد.

گلکسی تب اس 3 / عکس زیر


5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویر لورفته از گلکسی تب اس ۳/ گلکسی بوک ویندوزی سامسونگ در راه است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..